torstai 14. toukokuuta 2009

No pasa nada

5-B-1
Terveystiedon esitelmä on valmis ja überhieno PowerPoint by. Johanna&Alli on tosiaankin ÜBERHIENO. Asiaa siinä juurikaan ei ole, mutta mitä hienoimpia diagrammeja ja kuvia väsyneistä henkilöistä. Aiheena oli siis Unen merkitys terveydelle. En ainakaan ole tainnut aiheestani mitään oppia, sillä valvon edelleen... Testasin univajeeni ja tulos kertoo todennäköisestä univajeesta. Onneksi loma on jo ovella ja koeviikon kokeet alkavat vasta klo 16 cada dia.

Spinning oli tänään epämiellyttävää, koska koko tunnin ajan olin huolissani pielisalin peilistä, jonka hajotin pyörälläni. Onneksi minulle siitä ei kuitenkaan koitunut muuta haittaa, kuin huomattavia omantunnontuskia. Miksi otan kaiken niin raskaasti.

Mulle tuli hyvä mieli jostakin. Ehkä Ilosaaresta ja toisaalta jännittää. Odotan myös Kinon tulevaa Riksu Underground porggista Olet. Kulttuuriaktiviteetit ovat jääneet vähälle tässä osassa Espanjaa minun osaltani. Paitsi juurihan olin Malagan taiteiden yössä! (jossa näimme tosiaan vain muutaman graffititaiteilijan tosin...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti