maanantai 25. toukokuuta 2009

Oliko se tarjous

Eilisyö oli inhottavin aikoihin: pyöriskelin lakanoiden välissä varmaan monta tuntia, koska polttava selkä ja takareidet pistelivät eivätkä tuntuneet missään asennossa mukavilta. Inhoan palamista, onneksi sitä sattuu minulle vain melko harvoin. Lopulta nukahdin ja näin unta, jossa minulle oli tullut sikainfluenssa Malagasta ja olin surullinen, koska en olisi päässyt tekemään kokeita. Mitä tämä kertoo mun elämästäni.

Että koulu on kaikkein tärkeintä. !

No ei, näin myös unta missä joku tyttö ammuskeli kerrostalossa essopäissään. Olin todella myötätuntoinen häntä kohtaan ja ryntäsin syömään keittoa sinne taloon, ettei se kokisi oloaan hylätyksi.


Haluaisin ihan kauheasti järveen uimaan ja konttailemaan pehmeälle nurmikolle ja haistelemaan ruohonleikkurin tuoksua sateen jälkeen. Eli minulla on ikävä Suomeen. Johtuu ehkä tästä ikävästä palovammasta koko selän mitalta. Tai sitten siitä että mulla on vain ikävä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti