tiistai 15. helmikuuta 2011

see me taking all that vitamin

Mitä. Linnut laulaa ja aurinko paistaa. Hyvä mieli, tasapaino löytynyt? Olin tänään hyvällä tuulella ja Punaisen Ristin suloinen feissari sai mut lahjottajaksi ja istui ruokailuseurana. Juteltiin siitä, miten ihmiset täällä kehittelee niin paljon omia ongelmia ja sitten masentuu niistä. Se on totta. Mullakin on ollut tässä paljon ongelmia, jotka olen itse kehittänyt, vaikka eihän tässä nyt mitään ongelmaa herranjumala oikeesti edes ole ollut.
(olen myös tajunnut mitä tarkoittaa sydämen särkyminen, sekin on meidän itse kehittelemä ongelmamme ja sellaisestakin kliseestä kuten mistä tahansa muustakin voi selviytyä)

Keho stressaa, mieli ei. Naama kuivuu, rauhaset turpoo, suupielet halkeilee. Ei haittaa. Kuulemani mukaan asiat ovat merkityksellisiä jos niitä jännittää. Siispä Eskolla on merkitystä, enkun kuuntelulla ei. Kuulostaa järkevältä.
(tänään klo 19 kino sampo)

Mulla on nyt sellainen terve säpinäkaipuu, ei sellanen epätoivoinen. Olis kiva tavata joku ihminen jossain normaalissa tilanteessa ja ihastua. Ehkä kaikki lopulta johtuu vain auringonvalon määrästä.
(sillä suloisella feissarilla on mun puhelinnumero hih)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti