keskiviikko 6. tammikuuta 2010


oletin muistavani kasvojen tienoon, vatsalla käden
(paratiisi on jo täällä)














palattuani
lauantai
"jotkut muistaa kädet, mä en" (kato niitä)
"ehkä mä nää muistan"
"olis äärimmäisen ilkeää herätä nyt"

"mä joskus mietin sitä, jos me puhutaan samanlaisesta heräämisestä, siis että kaikki katoais nyt, se olis kamalaa"
"mä kyl teen niin paljon kaikkea sit ku täytän 18"
"kunhan et katoo"
"en, en mä vois"

sunnuntai
"kilpikonnakeitto??!wtf?"
"mä haluisin pussailla kaikkien jännien kanssa, että tietäis minkälainen pussailutyyli kaikilla jännillä on"

"niinku kellä erityisesti?"


maanantai
"eihän meijän tarvii lähtee edes samaan aikaan ku noi"
"mä laitan tän viel seittemäkstoista minuutiks"
"jos laittaa silmät kii ni voi kuvitella että olis kesä, ne on noi varikset"
"äkkiää, leipä kylmyy, levite ja juustoot..."
"äkkiää, leipä kylmyy, tomaatiit..."
"ei sit oo enää kiire ku on saanu voin ja juustot"
"pauliina tää on oikee valotalo"

tiistai
"mä mietinki että tuttu ääni, ni sehän se oli"
"mä katoin että tuttu parta ja sehän se oli"
"et se kertoo etäisyyksistä, niinku ihmisten välillä, siitä miten ne kasvaa ja kutistuu..." (hengitys)
"ja yleensä ilman syytä"
"lähetääks parnellsiin?"
"okei"
"no lähetää sit"
"aika mieletöntä, sellasta universaalia, eiku, suunnatonta, sanoinkuvaamatonta, kato nyt tota taloa"
"joo aika järjetöntä, sillee hyvällä tavalla"
"ootsä varma ettet sä haluu sinne vessaan"
"oon...tai en...tai emmä tiedä"
"mä vaan yritän vaatia sulle oikeutta, tääl varmaan oikeesti on vessa"
"me ei kävellä seuraavalle"
"no eikai, me nautitaan taidetta ja kulttuuria, seuraavat pysäkit on junteille"

keskiviikko
"en mä nuku, mä oon vaan sillee lamautunu, siis et mul on hyvä olla"
"niin eli et sä oot unessa"
"kirjotin siihen että valitsemanamme, ihan vitun vaikee sana"
"ai valitsemamamme, valitsenananne, vittu"
"valitsemanamme"
"valitsenamanne"
"ei..."
"lähetääks puotilaan?"
"okei"
"no lähetään sit"
"tieks mitä"
"en"

joululoman saldo: olo kuin en olisi nukkunut vuoteen, jumiutunut selkä ja järjetön tunnemaailma, hyvällä tavalla




(kuvat satunnaiselta ihmeillalta @ harjutori)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti